Termeni și condiții de utilizare
Date de contact:
S.C. PHYTO - SAPIENS S.R.L.
Sediul: Str. Valul lui Traian Nr. 35, Cartier Medeea, 900147 Constanța, România
Cod Fiscal: RO 25675119
Registrul Comerțului: J13/1446/2009
Telefon: 0356 426 082, 0731 290 878
1. Crearea unui cont și/sau trimiterea unei comenzi în www.phyto-sapiens.ro, reprezintă acceptul pentru "Termeni și condiții de utilizare", acest fapt are valoare contractuală între părți iar datele furnizate sunt folosite exclusiv pentru generarea facturii, livrarea coletului iar pentru plata cu cardul se trimit și către Banca Transilvania.
2. Prin adăugarea produselor în coșul de cumpărături și trimiterea comenzii, vă exprimați acordul de a cumpăra și obligația de a face plata. Prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal se face în scopul încheierii și executării contractului. Detalii despre politica de confidențialitate.
3. Serviciile oferite de www.phyto-sapiens.ro se adresează doar clienților din România.
4. Metoda de livrare a produselor este prin colet și se trimit cu Fan Courier sau DPD.
Termenul de expediere obișnuit al produselor cumpărate din Phyto Sapiens este 48 - 72 de ore din momentul confirmării comenzii de luni până joi.
5. Prețurile pentru produse sunt afișate în LEI și includ TVA.
6. Plata pentru comenzi se poate face prin următoarele moduri:
a) Card bancar
Cumpărătorii care doresc să facă plata comenzilor cu cardul, în pagina de finalizare comendă, vor alege opțiunea “Plata cu cardul”, apoi apăsa butonul “Trimiteți comanda” și vor fi direcționați către pagina securizată a Băncii Transilvania, pentru procesarea plății online. După validarea tranzacției, veți fi automat redirecționat către site. În acest moment plata a fost realizată iar tranzacția este finalizată cu succes.
Pentru comenzile anulate total sau parțial, termenul de alocare al sumei în contul bancar din care s-a făcut plata este de 48 ore până la 30 zile, în funcție de emitentul cardului utilizat în tranzacție.
b) ramburs (la primirea coletului)
7. Comenzile care nu sunt expediate se pot anula, trimițând SMS, mesaj pe WhatsApp sau apela următorul numărul de telefon 0731290878.
8. Conform legislației în vigoare, clientul poate returna produsele în termen de 30 zile, prin curier. Se acceptă doar produsele în ambalajul original nedesfăcut și nedeteriorat. Cheltuielile de expediție cauzate de retur sunt suportate de client conform legislației. Clientul va primi banii pe produsele returnate prin transfer bancar în termen de maximum 30 de zile de la primirea produselor returnate.
9. Clientul are obligația de a trece adresa de livrare corectă și de a ridica coletul expediat de catre noi. În cazul în care clientul nu ridică coletul comandat din culpa sa, nu ne asumăm raspunderea și ne rezervam dreptul de a solicita plata în avans pentru a trimite viitoarele colete acelui client.
Noi ne asumăm răspunderea pentru expediții doar până la preluarea coletului de către firma de curierat.
10. Produsele comercializate pe site sunt avizate conform legislației române în vigoare.
11. Comenzile efectuate online sunt confirmate doar prin e-mail, în acest sens, clientul are obligația să furnizeze o adresă de e-mail validă.
12. Orice divergență posibilă se va rezolva pe cale amiabilă, prin acordul părților, iar dacă părțile nu ajung la un acord, doar atunci litigiul se va rezolva prin mediere, și dacă nici atunci nu s-a ajuns la un consens, în instanță conform legilor în vigoare.