Phyto Sapiens

Mic dejun - Prânz - Cină

Retete cina


Chiftele vegetariene - 370 kcal:

•  2 morcovi (100 g)
•  1 dovlecel
•  1 ceapa
•  1 ou
•  1 lingurita ulei de masline
•  2 linguri faina intermediara
•  100g brânza dulce slaba
•  4-6 linguri apa minerala
•  4 linguri verdeata tocata - sare, piper negru, boia dulce

* Morcovii, dovlecelul si ceapa se curata, se rad si se amesteca cu oul si faina; se adauga verdeata taiata fin, sare, piper si se prajesc în tigaia unsa cu ulei de masline; brânza dulce se amesteca cu apa rninerala, sare, piper, boia dulce si verdeata proaspat tocata. Se poate adauga putina zeama de lamâie si se ase¬zoneaza cu gogosar sau paprica rosu.

In loc de chifielute se pot fierbe 5 cartofi în coaja si se servesc cu sosul din crema de brânza dulce.


Mere umplute - 388 kcal:

•  1 măr acrișor (200 g)
•  1/2 linguriță unt
•  1/2 linguriță miere
•  150 g brânza dulce
•  puțină apă minerală
•  100g iaurt (1,5% grasime)
•  1 plic zahăr vanilat
•  1 lingurita miere
•  1 lingura seminte de floarea soarelui
•  scortisoara, ghimbir, lamâita

* Marul se spala si se taie pe jumatate, se curata miezul si se scot sâmburii; interiorul se va unge cu amestecul din 1/2 lingurita unt si 1/2 lingurita miere dupa care se introduce la cuptor timp de 15 minute la 200°C. între timp se amesteca brânza dulce cu iaurt, apa, zahar vanilat, 1 lingurita de miere si se toarna în jumatatile de mar coapte; se asezoneaza cu seminte de floarea soarelui, scortisoara, ghimbir si lamâita.


Supa de dovleac - 352 kcal:

•  250 g pulpa de dovleac (Hokaido)
•  1 morcov
•  1 ceapa mica
•  1 cartof mare
•  1 lingura ulei de rapita
•  300 ml apa
•  sare, piper negru, ghimbir, curry
•  1 lingura iaurt (1,5% grasime)

* Se taie legumele în cubulete mici, iar ceapa tocata marunt se caleste scurt în uleiul de rapita; se adauga legumele, se toarna apa si se lasa sa fiarba 10 minute. Se paseaza legumele si se condimenteaza. în momentul servirii se adauga o lingurita de iaurt Se poate servi cu 1-2 felii de pâine intermediara.


Ciuperci gratinate — 392 kcal:

•  1 ceapa mica
•  1 catel de usturoi
•  400 g ciuperci
•  1 lingurita ulei de masline
•  2 felii pâine intermediara
•  50g brânza Feta
•  1 lingura iaurt natural (1,5% grasime)
•  sare, piper, curry, patrunjel

* Pâinea se coace 2 minute la cuptor; între timp se toaca marunt ceapa, ciupercile se curata si se taie în patru si se calesc în tigaia unsa cu ulei de masline; compozitia se împarte pe cele doua felii de pâine. Brânza Feta se farâmiteaza si se amesteca cu iaurtul, usturoiul strivit, sarea, piperul, curry si se adauga peste ciuperci; se mtroduc la cuptor 15-20 minute la 220°C, apoi se adauga patrunjelul proaspat.


Pizza în tigaie - 400 kcal:

•  50 g faina intermediara
•  1 rosie
•  1 ou
•  30 ml apa minerala
•  1/2 ardei rosu
•  100 g dovlecel
•  1 lingurita ulei de rapita
•  20 g cascaval (30% grasime)
•  sare, piper negru, oregano

* Se amesteca faina, oul, apa minerala si sarea si se lasa câteva minute; între timp se taie rosiile si ardeiul rosu în felii circulare iar dovlecelul în cubulete; în tigaia încinsa si unsa cu ulei se adauga compozitia, se reduce focul, dupa care se adauga legumele, sarea, piperul, oregano, se acopera cu cascavalul ras si se coace în tigaia acoperita pâna ce cascavalul se topeste.


Salata italieneasca cu tortellini - 326 kcal:

•  70 g tortellini cu umplutura de legume
•  1/2 ardei rosu
•  1 ceapa verde
•  1 rosie
•  1/2 legatura busuioc
•  1 lingura ulei de masline
•  1 lingura otet Balsamico
•  1 lingurita mustar
•  1/2 lingurita miere
•  sare, piper negru

* Se fierb tortellini si se lasa sa se raceasca; separat se toaca ceapa verde iar rosiile si ardeiul se taie în felii mici si se amesteca cu torte¬llini; se pregateste sosul din: ulei, otet, mustar, miere, sare, piper si busuiocul taiat marunt si se lasa câteva minute, dupa care se adauga peste compozitia initiala.


 

Important:

* Pentru cei care doresc sa intensifice procesul de detoxifiere si activare metabolica, în primele trei zile, masa de prânz poate fi înlocuita cu o supa de legume (2-3 portii), iar dimineata si seara se va consuma amestecul din produse Schoenenberger.

 


Supa de legume: - 326 kcal:

• 150 g morcov, patrunjel, telina
•  1 l apa
•  1 praf de sare
•  1 cartof mic
•  20 g drojdie
•  verdeata proaspata (maghiran, patrunjel, cimbrisor, telina)

* Legumele se taie în cubulete mici si se fierb timp de 10-15 minute dupa care se strecoara, se adauga drojdia, sarea si verdeata tocata marunt.


 

Pentru comenzi telefonice, vă rugăm să sunați la următorul număr: 0731 290 878 (L-V: 9:00 - 16:00)

Cookie-urile și datele cu caracter personal sunt importante pentru funcționarea site-ului și plasarea unei comenzi în magazinul online. Puteți seta, în mod individual, ce tipuri de cookie-uri neesențiale doriți să acceptați sau puteți să vă exprimați acordul pentru toate cookie-urile.

Setări Cookie-uri

Aceste cookie-uri sunt strict necesare, inclusiv pentru funcționarea optimă a magazinului online.

Nume Procesator Ce face Expirare Acord
cookiesConsent phyto-sapiens.ro Memorează setările dvs. privind cookie-urile 1 an
PHPSESSID phyto-sapiens.ro Păstrează sesiunea curentă de navigare Sesiunea curenta
shopping_cart phyto-sapiens.ro Coșul de cumpărături 1 an
shopping_products_count phyto-sapiens.ro Coșul de cumpărături 1 an
shopping_products_price phyto-sapiens.ro Coșul de cumpărături 1 an
products_order phyto-sapiens.ro Ordine de afișare produse Sesiunea curenta
user phyto-sapiens.ro Înregistrare utilizator 1 an

Aceste cookie-uri ne permit să analizăm modul de folosire al paginilor web pentru îmbunătățirea conținutului.

Nume Procesator Ce face Expirare Acord
Tag Manager Google Serviciul Tag Manager de la Google ne permite să vedem paginile cele mai accesate
https://policies.google.com/privacy
N/A
Politica de confidențialitate - Politica Cookies