Phyto Sapiens

Ziua 1 - Ziua 2 - Ziua 3 - Ziua 4 - Ziua 5 - Alternativ (prânz)

A doua zi

Mic dejun:
Fructe


•  150 g capsuni
•  ½ piersica coapta
•  125 g zmeura/afine sau mure
•  ¼ pepene galben
•  frunzulite de menta.

Se spala fructele, se taie, pepenele se curata si se taie în bucati mici, se amesteca si se garniseste cu frunzulitele de menta.

 

Prânz:
Cartofi si legume coapte cu rozmarin si fulgi de migdale


•  2-3 cartofi de marime medie
•  rozmarin proaspat
•  2 linguri ulei de masline
•  1 paprica
•  1 dovlecel
•  1 lingura fulgi de migdale sare, piper

Se taie cartofii în jumatate, se ung cu ulei si se presara rozmarin dupa care se coc în cuptor la 200 grade circa 30 minute. Se spala paprica, se curata, se taie în bucatele mici, dovlecelul se spala, se taie în felii subtiri, se adauga cartofilor din cuptor si se lasa înca 10-15 minute la copt, apoi se scoate si se garniseste cu fulgii de migdale.

 

Cina:
Supa de dovleac (Hokkaido)

•  200 g dovleac Hokkaido
•  1 ceapa
•  ¼ paprica
•  2 linguri ulei
•  2 linguri frunze de coriandru
•  1 cartof
•  200 ml zeama de legume
•  sare, piper, nucsoară

 

Se curață dovleacul, se spala, se taie bucatele mici, ceapa se curata, se taie, cartoful se spala si se curata. Se prajesc legumele în doua linguri de ulei pâna se înmoaie, se adauga zeama de legume si se lasa la fiert cu capac cea. 15 minute dupa care se piseaza si se presara coriandrul taiat marunt.